9 Razze di cavalli giapponesi (cù ritratti)

0
2301
Razze di cavalli giapponesi

Actualizatu l'ultima volta u 15 di settembre di u 2023 da Fumipetti

9 Razze di cavalli giapponesi (cù ritratti)

 

JI razzi di cavalli apanesi anu un significatu culturale in Giappone è si sò adattati per serve diversi scopi in a storia.

Facenu parte di u patrimoniu di u paese è cuntinueghjanu à esse apprezzati per i so tratti unichi è i cuntributi à a sucità giapponese.

E razzi di cavalli giapponesi sò un gruppu diversu di equini nativu di u Giappone. Queste razzi anu evolutu annantu à i seculi in risposta à a geografia è u clima unichi di u Giappone. Mentre chì ci sò parechje razzi di cavalli giapponesi, eccu un breve riassuntu di uni pochi notevuli:

Razze di cavalli giapponesi


U Giappone hè spessu cunnessu cù una larga varietà di criaturi, alcune genuine è altre legendarie. In ogni casu, i cavalli sò spessu esclusi da a lista. In ogni casu, i cavalli anu una longa storia in Giappone, chì sò ghjunti in u paese da Mongolia in qualchì tempu trà u terzu è u sestu seculu aC. Tuttavia, ci sò ragiuni validi per quessa chì a maiò parte di a ghjente ùn imagine micca cavalli quandu pensanu à l'animali nativi di u Giappone.

Mentre chì assai razzi avianu a so origine in Giappone, assai di elli sò oghji estinti è a maiuranza sò in periculu o vulnerabili. Ci sò avà nove razzi giapponesi rimanenti, ma parechji sò stati allevati cù tipi occidentali più ricunnisciuti. Ancu ancu, parechji di sti razzi sò sempre abbastanza rari.

E 9 razze di cavalli giapponesi

In Giappone, ci sò sempre ottu puri ricunnisciuti razza di cavalli. Ci sò ancu razzi unichi chì sò stati creati da a fusione di e razzi giapponesi è uccidintali piuttostu chè esse sanu sanu giapponese. Avemu sempre classificate cum'è razzi giapponesi postu chì sò unichi in u Giappone.

1. Dosanko

Hokkaido hè un altru termu per i cavalli dosanko chì pudete sente più spessu. Cù una altezza media di 13 mani, sò cunsiderate poni è sò cavalli estremamente chjuchi. I pony Hokkaido sò l'unica razza giapponese ricunnisciuta chì ùn sò micca cunsiderate in periculu. In l'attualità, i poni di Hokkaido custituiscenu quasi a mità di i cavalli giapponesi restanti.

A rusticità è a durabilità di sta razza di cavalli cuntribuiscenu à u so successu. Sò adattati bè à u terrenu giapponesi sfidau nantu à quale si sviluppanu, è anu pocu prublemi per sopravvive à l'inguerni severi di u paese.

I Dosankos sò famosi per avè una dispusizione docile, chì li rende ideali per una varietà di travaglii, cumprese u travagliu agriculu, u trasportu pesante, è ancu a cavallu di piacè. Ancu s'ellu venenu ancu in parechji altri culori solidi, i cavalli Dosanko sò più spessu roan in culore.

2. Kadachime

I cavalli di a razza Kadachime ùn sò micca solu giapponese. Cumu l'esigenza di l'era Meiji, sò stati mischiati cù razzi occidentali per pruduce cavalli più grossi. À l'estremità nord-est di l'isula Honshu, à u Capu Shiriya, pudete osservà i cavalli Kadachime salvatichi.

Ancu s'ellu ùn hè micca una razza giapponese 100% pura, sta razza hè stata ricunnisciuta cum'è un tesoru naziunale. Sò sempre un pocu cortu malgradu i tentativi di mischjà cù cavalli occidentali più grossi; Eppuru, anu un corpu robustu è musculu è sò rinumati per a so resistenza straordinaria à u friddu.

Eranu nantu à l'estinzione, cum'è parechje razzi giapponesi. Ci era solu sette cavalli Kadachime da 2009. Cù più prutezzione in u locu avà, a so populazione hè cresciutu à 40 cavalli o più.

CANTA:  8 Best Horse Wormers di 2022 - Recensioni è Top Picks

3. Chissu

cavalli di Kiso urigginari di Nagano, una cità nantu à a più grande è più pupulata di l'isule di u Giappone, Honshu, chì hè induve Nagano hè situatu. L'unica razza cunsiderata cum'è indigena di l'isula Honshu hè u cavallu Kiso. U mandatu Edo duranti l'era Meiji hà guasgi sguassatu a razza di cavalli Kiso, cù a maiò parte di e razzi giapponesi. In ogni casu, un stallone chì hà sfuggitu à u cavallu hè l'unicu mutivu chì a razza hè sempre intornu.

U Kiso Uma no Sato, una facilità cumpletamente dedicata à a preservazione è a continuazione di a razza Kiso, hà travagliatu per assicurà chì tutti i cavalli Kiso domesticati in Giappone cuntinueghjanu à esiste.

L'ultimi cavalli Kiso sò quì in questa facilità. Pudete ancu cavalcà per a tarifa propria, ancu! Ancu s'è un passaghju di 15 minuti nantu à un cavallu Kiso custa 2,000 30 yen, i soldi vanu à a preservazione di a razza. Avà sò solu XNUMX di sti cavalli.

4. Misaki

I cavalli Misaki d'allevamentu è salvatichi ponu esse truvati in Giappone. I cavalli salvatichi di Misaki si trovanu in un parcu naziunale in l'isula di Kyushu, è u Capu Toi hè induve più prubabilmente li incontrerete. Ancu sti cavalli sò criaturi salvatichi, sò abituati à e persone. Ancu s'ellu pudete fighjà i cavalli in u parcu naziunale, ùn avete mai avvicinà unu postu chì ùn avete micca permessu di tuccà.

Questi cavalli sò incredibbilmente pocu è seranu chjamati poni in u punente, à una media di 12 mani in altu. A famiglia di l'Akizuki di u Clan Takanabe hà accumulatu un gran numaru di cavalli salvatichi per a razza in u 1967, chì era cunsideratu u principiu formale di a razza. ancu s'ellu hè pensatu chì sò ligati à i cavalli chì sò stati inizialmente introdutti in a zona circa 2,000 XNUMX anni fà.

A razza Misaki hè stata ricunnisciuta cum'è un Tesoru Naziunale Giapponese in u 1953. Tuttavia, eranu cusì rari chì solu 52 sò stati in u 1973, à pena 20 anni dopu, per via di a so populazione bassa. Fortunatamente, sò lentamente, ma sicuru, tornanu. Ci sò avà circa 120 cavalli Misaki ancora esistenti.

5. Miyako

Una razza antica chì hà duratu per l'età hè a razza Miyako. Ancu s'è a razza hè in periculu di estinzione, anu sopravvissutu à a Guerra Munniali è à l'edittu Edo. Ancu s'ellu ùn hè micca sicuru quanti cavalli Miyako sò sempre vivi, u so avvene ùn pare micca promettente. Ci era solu 19 cavalli Miyako da u 2001. Questu hè un incrementu da e sette persone chì campavanu in u 1983, ma i sforzi di risturazione avanzanu assai lentamente.

I cavalli Miyako eranu storicamente abbastanza modesti in altezza è sò stati usati principalmente in l'agricultura. In un sforzu di rinfurzà a so dimensione, a razza hà cuminciatu à esse mischju cù stalloni stranieri à l'iniziu di a Siconda Guerra Munniali. Mentre chì questu hà cuntribuitu à i cavalli Miyako essendu considerablemente più grande, cù una media di 14 mani, ùn hà fattu nunda per aiutà a razza à prosperà, postu chì i numeri cuminciaru à calà rapidamente dopu a seconda guerra mundiale.

6. Noma

L'altezza media di i cavalli Noma hè solu 11 mani. Sò, quantunque, criaturi piuttostu duru, soprattuttu data a so piccula statura. Sò famosi ancu per a so agilità. Per via di a so capacità di purtà assai pesu è di a so statura chjuca, sò stati tradizionalmente utilizati soprattuttu cum'è animali di pacchettu. In ogni casu, sò avà soprattuttu utilizati com'è attrazione turistica, ancu s'ellu à volte sò usati cum'è cavalli di terapia per i zitelli.

Da l'isula di Shikoku vene sta razza. U nome di a razza vene da u fattu ch'elli eranu urigginariati da una zona particulare di l'isula cunnisciuta una volta Noma. L'armata anu utilizatu i membri di a razza più grande, mentre chì i cavalli più chjuchi sò stati assignati à l'agricultori chì anu utilizatu principalmente cum'è animali di pacchettu.

CANTA:  Induve pudete affittà una rimorca di cavalli?

Ancu s'è a razza hà crisciutu prima in pupularità, u so numeru hè diminuitu assai quandu hè diventatu illegale per mischjà e razze giapponesi in un sforzu di espansione a so dimensione in accoppià cù varietà occidentali più grande. Ci era solu sei cavalli Noma distinti chì sopravvivevanu nantu à a terra in u 1978. In u 1989, u guvernu giapponese hà furnitu finanziamentu per a creazione di una riserva di ripruduzzione per l'animali. Ci era 84 cavalli Noma in totale in u 2008 per via di a crescita di a so populazione.

7. Tokara

A causa di a so origine in l'area di Kogashima di l'Isule Tokara, a razza Tokara hè stata prima chjamata Kogashima. Sò stati inizialmente scuperti in u 1952, è per via di quantu significativu era a so scuperta, Kagoshima li hà prontamente designatu cum'è un munumentu naziunale. Ci era solu 43 cavalli Tokara chì sò stati trovati. Sfurtunatamente, per via di l'automatizazione, a so pupulazione hà cuminciatu immediatamente à calà. Nant'à l'isula, solu un cavallu Tokara esisteva da u 1974.

Fortunatamente, a saga di a razza ùn si ferma micca quì. L'unicu cavallu Tokara hè statu purtatu à Nakanoshima, induve ci era uni pochi di cavalli Tokara chì era statu pigliatu da l'Isule Tokara in u passatu. Anu crisciutu da u risultatu di sforzi di ripruduzzione focalizata, è avà sò più di 100 cavalli Tokara.

I cavalli Tokara sò stout, putenti è intensivi di travagliu. In ogni casu, a mancanza di dumanda di cavalli duru in u Giappone impedisce à esse spessu impiegati per cavallu, travagliu, o qualsiasi altru scopu, chì hè un fattore chjave in a morte di a razza in u primu locu.

8. Taishu

Sta razza hè incredibbilmente pocu cumuni è vechja. Si dice chì a razza hè urigginata in u 700. Venenu da l'isula di Tsushima di u Strettu di Corea. A razza hè stata prutetta da u 1979, è i sforzi per espansione a so populazione sò in corso. Tuttavia, hè difficiule di valutà l'efficacità di i sforzi postu chì ùn hè micca chjaru quantu cavalli Taishu sò sempre esistenti.

I cavalli Taishu sò enormi per una razza giapponese, ma sò sempre minusculi per i standard occidentali, stanu trà 12 è 14 mani. Eranu tradizionalmente usati per l'equitazione, u travagliu di travagliu è u travagliu di pacchettu, frà altre cose.

9. Yonaguni

U decretu Edo chì hà purtatu à l'estinzione di parechje altre razze puri di cavalli giapponesi hà risparmiatu soprattuttu a razza Yonaguni. Sò una di e razzi giapponesi più antichi è puri esistenti per quessa. Ùn sò mai stati mischiati cù cavalli occidentali più grande è sò solu 11 à 12 mani alte.

A similitudine genetica di questi cavalli cù i cavalli Miyako è Tokara hè stata dimustrata. Ancu se i numeri precisi ùn sò micca chjaru, avà sò pensati chì sò assai periculati cù solu uni pochi di esemplari.

Perchè e razze di cavalli giapponesi sò cusì rare?

U Giappone hà avutu cavalli per più di mille anni. Ma i tentativi sò stati fatti per migliurà a dimensione di i cavalli giapponesi comparativamente minusculi accoppiendu cù razze considerablemente più grande da l'Occidenti durante u periodu Meiji, chì durò da u 1868 à u 1912. Questa paria esse a risposta per u Giappone, chì necessitava cavalli enormi per travagliu di travagliu.

À questu scopu, a castrazione, cunnisciuta ancu cum'è castrazione, hè stata mandata per i stalloni puri di razzi giapponesi. U mandatu Edo era u nome di sta direttiva. Per pruduce questi novi cavalli più grossi, i razzi occidentali sò stati mischiati cù cavalli giapponesi, chì sò cavalli femini. Mentre chì questu hà ottinutu u risultatu desideratu, ci era ancu una cunsiquenza imprevista significativa. Parechje di e razzi puri di cavalli giapponesi sò stati completamente spariti à a fine di u periodu Meiji è ùn anu mai più vistu.

CANTA:  I 5 migliori stivali di equitazione per e donne in 2023 - Recensioni è Top Picks

Fortunatamente, micca tutte e razzi giapponesi sò stati sguassati in questu modu. Solu uni pochi di razzi specifichi in certi lochi di a nazione anu pussutu evità stu destinu; Quessi eranu per suprattuttu i razzi chì eranu ristretti à l'isule miridiunali è sittintriunali è i capi.

Differenze trà e razze giapponesi è occidentali

Ogni razza di cavallu hè diversu è hà certe caratteristiche chì sò unichi per ellu, ma tutte e razzi giapponesi anu uni pochi di caratteristiche in cumunu chì li facenu distinti da e variità chì sò spessu vistu in u punente.

Per esempiu, i cavalli giapponesi sò sempre tipicamente significativamente più chjuchi di e razzi occidentali malgradu i tentativi durante u periodu Meiji. Sò spessu ancu categurizzati cum'è poni.

I zoccoli assai duru di e razzi giapponesi sò una altra distinzione notevuli. I cavalli in u punente portanu scarpi di metallu per prutege i so pedi. Tuttavia, postu chì i zoccoli di i cavalli giapponesi sò cusì duru, raramenti anu bisognu di ferru. Certi di sti cavalli sò datu stivali di paglia in e regioni più freti, chì hè assai luntanu da i scarpi di metalli duru chì usemu in u punente.

A prevalenza hè prubabilmente a distinzione chjave trà e razze di cavalli giapponesi è occidentali. Solu uni pochi di cavalli giapponesi restanu in esistenza. A maiò parte di e razzi giapponesi sò in riscu di estinzione è sò cunsiderate in periculu. Parechje di sti razzi sò stati designati cum'è tesori prefetturali per cunservà, ma i so numeri sò sempre in diminuzione.

Cavalli salvatichi è domestici in Giappone

Ancu s'ellu ùn ci hè micca assai cavalli in Giappone, i cavalli agriculi è salvatichi ponu ancu esse truvati quì. Numerosi cavalli salvatichi ponu esse truvati in i parchi naziunali, induve sò salvaguardati è sò stati longu spotted roaming free. Ci sò parechje razzi chì sò unichi in certi spazii di a nazione è si trovanu quì.

Pudete scopre pupulazioni domestiche è salvatichi di parechje razzi giapponesi. In ogni casu, a pupulazione di certi di sti razzi hè cusì chjuca chì hè solu in i numeri unichi. Spergu chì queste razzi farà un ritornu è ùn sparisce micca cumplettamente grazia à i sforzi di risturazione.

cunchiusioni

Ancu i cavalli ùn ponu micca esse una spezia chì spessu identificate cù u Giappone, a nazione hà una storia longa è ricca cun elli. Ci hè sempre una quantità di razzi di cavalli giapponesi chì ponu esse truvati in tuttu u paese di u Giappone è ancu in parechje di e so isule custieri.

Parechje di sti razzi giapponesi sò lentamente ma fermamente tornanu, malgradu u fattu chì quasi si sò estinti per via di l'esigenza di l'Edo di l'era Meiji chì tutti i stalloni devenu esse gelded per chì e mare si riproducenu cù varietà occidentali più grande. Spergu chì alcune di queste razze giapponesi seranu un ghjornu esentate da a classificazione severamente in periculu chì a maiò parte di elli sparte.


Dumande dumandatu Spissu 

 

Chì sò alcune razze di cavalli giapponesi notevuli?

E razze di cavalli giapponesi includenu u Pony Hokkaido, Pony Noma, Pony Misaki è Cavallu Taishu. Sti razzi sò cunnisciuti per a so adattabilità à u clima duru giapponese.

 

Chì ghjè a storia di e razzi di cavalli giapponese?

I cavalli giapponesi sò stati criati per seculi è anu ghjucatu un rolu significativu in l'agricultura, u trasportu è a guerra di samurai. Sò prufondamente incrustati in a cultura è a storia giapponese.

 

Chì sò e caratteristiche di a razza di cavalli giapponese?

E razzi di cavalli giapponesi sò tipicamente chjuchi, cunnisciuti per a so resistenza, è spessu anu una custruzzione robusta. Sò adattati per u terrenu accidentatu di u Giappone.

 

E razze di cavalli giapponesi sò in periculu ?

Iè, certi razzi di cavalli giapponesi sò in periculu per via di a pupulazione in calata è a mudernizazione. I sforzi di cunservazione sò in piazza per prutege è priservà sti razzi.

 

Chì rolu ghjucanu oghje e razzi di cavalli giapponesi ?

Mentri menu cumuni in a vita muderna, i razzi di cavalli giapponesi sò sempre usati in avvenimenti culturali, cum'è festivals è parati. Inoltre, sò qualchì volta utilizati in sporti equestri è per equitazione recreativa.

Per infurmazione più approfondita, pudete riferite à e fonti furnite, in particulare a fonte #5, chì pò cuntene insights detallati nantu à e razzi di cavalli giapponesi.

 
 

PASSATE una risposta

Piacce u vostru cummentariu!
Introduzate u vostru nome quì