L'Esperti di u Regnu Unitu avvisanu di Sfide à Cortu Terminu in l'Implementazione di a Proibizione Americana di Cani Bully XL

0
644
American XL Bully Dog Ban

Actualizatu l'ultima volta u 18 di settembre di u 2023 da Fumipetti

L'Esperti di u Regnu Unitu avvisanu di Sfide à Cortu Terminu in l'Implementazione di a Proibizione Americana di Cani Bully XL

 

A Contruversia è u Dibattitu: A destinazione di una razza specifica hè l'approcciu ghjustu?

IIn seguitu à i recenti attacchi chì implicanu i cani bully americani XL, u guvernu britannicu hà annunziatu a pruibizione di questi cani. Tuttavia, l'esperti avvisanu chì sta prohibizione pò esse inefficace à cortu termini.

Risorse limitate di a polizia è l'arristatu anticipatu in i tribunali, postu chì i pruprietarii cercanu esenzioni per i so animali, sò trà e sfide maiò chì l'autorità affrontanu.

Risorse limitate di a pulizzia: una lotta per applicà

Parechje forze di pulizza in u Regnu Unitu anu solu unu o dui agenti di legislazione di cani furmati, è l'intruduzione di a prohibizione hè prevista per mette una pressione significativa nantu à e so risorse. L'applicazione di a prohibizione in modu efficace richiederebbe un sforzu estensivu da e forze di polizia in tuttu u paese.

I tribunali sopraffatti di casi

I tribunali sò prubabilmente inundati di casi da i pruprietarii di cani bully XL chì cercanu esenzioni à a prohibizione. Pruvate in tribunale chì un cane ùn hè micca periculosu pò esse un prucessu longu, è pò cunsumà centinaie d'ore di tempu di tribunale.

U Chief Veterinary Officer di u Regnu Unitu assicura micca Cull

Dopu à un recente attaccu tragicu, u capimachja veterinariu di u Regnu Unitu hà assicuratu à u publicu chì ùn ci saria micca una cull of XL bully dogs. Tuttavia, u prucessu d'esenzione sottu a Legge di Cani Periculi esige i pruprietarii di dimustrà chì i so cani ùn sò micca periculosi, purtendu à preoccupazioni nantu à cumu questu serà gestitu.

CANTA:  "One-of-a-Kind Sussex Feline cerca un locu per chjamà a casa"

Definizione di XL Bullies and the Ban

I cani bully XL ùn sò micca una razza ricunnisciuta legalmente, è u guvernu convoca un pannellu di esperti per definisce a razza cù u scopu di implementà a pruibizione à a fine di l'annu. I detaglii di cumu i bullies XL ponu esse registrati cum'è esentati è guvernati micca una minaccia per u publicu ùn sò micca stati annunziati.

Disputes in i tribunali: un scenariu probabile

I sperti predichenu un aumentu di e dispute in i tribunali, è di mira à una razza specifica hè suscitatu dumande. A Dangerous Dogs Act, chì pruibisce certe razze, hè in piazza da u 1991, ma i morsi di cani anu aumentatu in l'ultimi dui decennii, chì indicanu a necessità di un approcciu più cumpletu.

L'annunziu di u Primu Ministru

U primu ministru Rishi Sunak hà annunziatu a pruibizione di i cani bully XL, qualifichendu cum'è un "periculu per e nostre cumunità". Questa decisione seguita un incrementu significativu di e ferite di morsi di cani chì implicanu i cani bully XL.

Sfide in l'esecuzione

L'applicazione di e novi lege ùn pò micca avè un impattu immediatu, secondu Jeffrey Turner, un assessore di cani periculosi è un anticu gestore di cani di a polizia metropolitana. I pruprietarii irresponsabili cù i cani potenzalmentu periculosi sò menu prubabile di cunfurmà, è l'infurzazioni efficaci richiederà tempu è sforzu.

U Dibattitu Cuntinueghja: Proibizione specifica per a razza o Pruprietà rispunsevule?

I gruppi di benessiri animali anu criticatu a pruibizione, mettendu in risaltu e so preoccupazioni per a mancanza di evidenza. A RSPCA, una carità di benessiri di l'animali, sustene chì una razza ùn hè micca un predictore affidabile di cumpurtamentu aggressivu in i cani è enfatizeghja l'impurtanza di a pruprietà di i cani rispunsevule.

U XL Bully Dog: Una razza muderna

U cane bully XL hè una razza muderna chì emerge in l'anni 1990, chì si crede chì hè stata allevata da diverse razzi, cumpresu u pit bull terrier americanu. Questi cani ponu pisà più di 57 kg quandu sò cumpletamente cresciuti.

Un approcciu "amnistia".

U capu veterinariu di u Regnu Unitu, a duttore Christine Middlemiss, hà mintuatu un approcciu di "amnistia" à a pruibizione, chì significa chì i pruprietarii di cani bully esistenti XL anu bisognu di registrà i so cani è assicurà chì sò castrati, musullati in publicu è assicurati. U rispettu di sti azzioni permetterà à i pruprietari di mantene i so cani.

CANTA:  Famiglia miliardaria cerca una tata di cane dedicata cù un salariu di £ 100K per afferra

Periudu di Transizione è Reati

U guvernu pensa à fà un offense à pussede, razza, rigalu, o vende un bully XL. Un periodu di transizione serà implementatu, è più dettagli sò ancu da esse cunfirmati.

L'intruduzioni di a pruibizione di i cani bully XL suscite dumande impurtanti nantu à l'infurzazioni, l'efficacità è a prublema più larga di a pruprietà è a sicurità di i cani. Cum'è u Regnu Unitu s'appoghja cù questu prublema cumplessu, resta da vede cumu si tratta di queste sfide.


Source: Leghjite l'articulu originale nantu à u Guardian

PASSATE una risposta

Piacce u vostru cummentariu!
Introduzate u vostru nome quì