"Please Refrain": Sault Ste. A donna Marie prega u publicu di rispettà u spaziu di u so cane guida

0
793
Una donna prega u publicu di rispettà u spaziu di u so cane guida

Actualizatu l'ultima volta u 19 di lugliu 2023 da Fumipetti

"Please Refrain": Sault Ste. A donna Marie prega u publicu di rispettà u spaziu di u so cane guida

 

Navigazione di a vita cù a perdita di vista

Melissa Arnold, a Sault Ste. Marie residente è mamma di dui figlioli, ùn hè micca straniera à sbattà nantu à i cordoli o camminendu in i muri. Hè parte di a so rutina di ogni ghjornu, postu chì vive cù a degenerazione maculare, una cundizione chì causa a perdita di vista. Questa situazione chì cambia a vita l'hà purtatu à confià in i cani guida per navigà in u so circondu. Malgradu i sfidi di ogni ghjornu, Arnold cuntinueghja à travaglià è studià, ricusendu di lascià a so cundizione detta a so vita.

Tuttavia, una preoccupazione pressante cuntinueghja à spuntà in a so vita - u desideriu incessante di u publicu per interagisce cù u so cane guida. Un studiente di u secondu annu à l'Università di Algoma, Arnold desidera più capiscimentu publicu è rispettu per u rolu criticu chì u so cane guida ghjucatu in a so vita.

Un cambiamentu bruscu è un cumpagnu Furry

L'iniziu di a perdita di visione di Arnold hè stata brusca è inespettata. Circa 14 anni fà, si svegliò per truvà chì ùn pudia più vede bè da l'ochju drittu, discritta cum'è "u centru di a so visione hè ghjustu andatu". Trè anni dopu, u so ochju manca seguitatu. L'iniziu bruscu è drasticu di a so perdita di vista hà lasciatu i prufessiunali medichi perplessi. Arnold spiegò: "A mo visione periferica hè perfetta, ma hè cum'è avè un grande pugnu di vacuità à mezu".

Dapoi u 2015, Arnold s'hè affidatu à i cani guida per l'assistenza. U so cane guida precedente, Ginger, era una vista familiare in Extendicare Maple View, purtendu gioia à i residenti di casa di anziani durante a pandemia di COVID. L'attuale cumpagnu furry d'Arnold hè un Labrador giallu di quattru anni chjamatu Cherry, chì, assai à l'angoscia di Arnold, hè un magnetu per l'attenzione publica.

CANTA:  L'emozionante debut di Super Fluffy Corgi Puppy in Snow captiva l'Internet

Interazione publica: una spada à doppiu tagliu

Mentre l'affettu publicu per Cherry pò sembra innocu, pone sfide significative per Arnold. E persone chì interagiscenu cù Cherry disturbanu l'enfasi di u cane, chì ponu potenzialmente mette Arnold in situazioni periculose. "A ghjente hà bisognu à ignurà u cane - finta ch'ella ùn hè micca quì", Arnold sottolinea, "Hè difficiule perchè hè cusì adorable. Ma ùn vogliu micca cuntinuà per i cani novi ogni annu perchè a so furmazione hè arruvinata da e persone chì li dannu attenzione ".

Ella conta un incidente in un ghjocu di Soo Greyhounds induve una donna hà cuminciatu à petting Cherry, lascendu Arnold disorientatu è persu. Tali interazzione, Arnold indica, ponu avè cunsequenze devastanti. L'assimila à caccià una persona paraplegica da a so sedia di rotelle o strappa crutches à qualchissia cù una gamba rotta.

Sensibilizazione: Educazione è Considerazione

In più di e difficultà causate da e persone chì interagiscenu cù Cherry, Arnold parla ancu di u rifiutu ch'ella face per via di Cherry. Ella ricorda i casi induve i cunduttori di taxi rifiutanu u so serviziu per via di u so cane guida. Ella indica a necessità urgente di educazione nantu à i cani guida, in particulare in i scoli è l'università. Ella spera chì a diffusione di a cuscenza porta à più accettazione è rispettu per i cani guida.

Malgradu l'ostaculi, Arnold riesce à mantene u so sensu di l'umuri, aduprendu cum'è un mecanismu di coping. Ella sapi chì Cherry, cum'è qualsiasi esse vivente, ùn hè micca perfettu è pò fà sbagli. Tuttavia, ella incuraghjia u publicu à cercà signali, cum'è un arnese di manicu luminoso o un tag chì dice: "Per piacè ùn m'accontate - aghju travagliatu", prima di avvicinà un cane guida. "Ùn tutti quelli chì anu un cane guida ùn sò micca completamente cecu - alcuni di noi ponu ancu vede un pocu", aghjusta.

A sensibilizazione publica è u rispettu per i roli di i cani guida sò cruciali per creà ambienti più sicuri per e persone cum'è Arnold. Mentre chì una pacca nantu à a testa di Cherry pò sembra un attu d'affettu innocu, disturba una rutina currettamente cultivata è potenzialmente mette Arnold in risicu. Comu tali, Arnold supplica: "Per piacè, astenuti, è lasciate chì i cani guida guidà".

CANTA:  Angel è Greyson: In cerca di casa per sempre nantu à Pet CHEK

Questu articulu hè basatu annantu à a notizia originale truvata ccà.

Risorse pertinenti:

https://www.sootoday.com/local-news/dont-pet-sault-woman-needs-you-to-ignore-her-guide-dog-7288016

PASSATE una risposta

Piacce u vostru cummentariu!
Introduzate u vostru nome quì