A tendenza Anti-Vax pò dannà i cani, cù a mità di i pruprietarii contr'à l'immunizzazione

0
627
A tendenza Anti-Vax pò dannà i cani

Actualizatu l'ultima volta u 15 di settembre di u 2023 da Fumipetti

A tendenza Anti-Vax pò dannà i cani, cù a mità di i pruprietarii contr'à l'immunizzazione

IIn u mondu induve l'esitazione à a vacuna hè un prublema pressante, ùn sò micca solu l'omu chì sò affettati. Una recente indagine di 2,200 pruprietarii di cani hà illuminatu una tendenza cuncernante - l'esitazione di a vacuna canina.

Stu fenomenu mette in risaltu un effettu spillover da a sfiducia di a vaccina umana à i nostri amati animali domestici, ancu per e cundizioni chì ponenu a vita cum'è a rabbia.

I risultati sorprendenti

L'indagine hà revelatu alcune statistiche sorprendenti:

  • Quasi u 40% di i pruprietarii di cani mette in dubbitu a sicurità di i vaccini per i cani.
  • Circa u 20% dubitanu a so efficacità.
  • Un circa 30% crede chì questi vaccini sò medicalmente inutile.
  • Stupente, u 37% di i pruprietarii di cani pensanu chì a vaccinazione di i so animali pò purtà à l'autismu.

Implicazioni per a Salute Pública

Questa esitazione crescente pone risichi putenziali micca solu per i cani micca vaccinati, ma ancu per altri animali, umani, è ancu veterinari. A rabbia, cù a so rata di fatalità di quasi 100% per l'animali è l'omu, resta una preoccupazione significativa. In i Stati Uniti, a maiò parte di i stati necessitanu a vaccinazione di a rabbia per i cani.

Mentre l'esperti credi chì l'esitazione di a vaccinazione canina ùn hè ancu una minaccia diffusa per a salute publica, mette in risaltu a necessità di ricustruisce a fiducia in i vaccini umani. Diversi fattori cuntribuiscenu à l'esitazione di a vaccina, è affruntà li richiede un approcciu adattatu.

Insights di l'esperti

U duttore Jessica Bell, un prufessore assistente clinicu in l'Università Statale di Washington, enfatizeghja a necessità di vaccinazioni per i cani è i gatti per a sicurità di e pupulazioni animali è umane. Ella incuragisce discussioni prufessiunali cù i veterinari per determinà u protokollu di vaccinazione ghjustu per i bisogni unichi di ogni animali.

In ultimamente, l'educazione è l'opzioni di vaccinazione accessibili sò essenziali per cumbatte l'esitazione di vaccinazione in l'animali. Priurità di u benessimu di i nostri amici furry è di a cumunità più larga.


Stu articulu hè statu publicatu urigginariamente in US News & World Report

CANTA:  Avvertimentu urgente di u pruprietariu di u cane: i periculi di u collu in casa esposti!

 

PASSATE una risposta

Piacce u vostru cummentariu!
Introduzate u vostru nome quì